NY EKSTRAORDINÆR GENERALFORSAMLING 28. MARTS 2019, kl. 19.30

Der afholdes generalforsamling i Musik i Malling tirsdag den 16. januar 2018, kl. 19.30 i personalerummet på musikgangen på Malling Skole.

SKAL MUSIK I MALLING FORTSÆTTE?

• Forestil dig en lokal musikskole
  • Forestil dig inspirerende musik-workshop
  • Forestil dig en udbredelse af musikalitet og kultur
  • Forestil dig en række engagerede musiklærere

Det findes allerede i form af MUSIK I MALLING (MIM)

Men hvis denne 20 år gamle forening skal bestå er der akut behov for nye kræfter.

Efter Musik i Mallings årlige generalforsamling d. 25. februar 2019 står det desværre klart, at der med to afgående bestyrelsesmedlemmer ikke kan etableres en, ifølge vedtægterne, godkendt bestyrelse med de reglementerede 5 bestyrelsesmedlemmer. Foreningen står dermed i en hidtil uset situation med konkret risiko for at måtte nedlægges. Det blev derfor besluttet at fastlægge en ny dato for en ekstraordinær generalforsamling d. 28. marts 2019, med det formål i mellemtiden at intensivere søgningen efter minimum 2 nye bestyrelsesmedlemmer, der skal sikre Musik i Mallings fortsatte eksistens. Derfor retter bestyrelsen nu denne henvendelse målrettet mod enhver lokal musikelsker / voksenelev / forælder / bedsteforælder med interesse i det lokale musikmiljø.

Hvis du, som vi i bestyrelsen, mener at foreningen fortsat skal tilbyde sin vifte af gode musiktilbud til gavn for et levende kreativt lokalmiljø, bør du overveje at opstille til bestyrelsen.

Henvend dig allerede idag til os i bestyrelsen i MIM, så foreningen kan bestå.

WWW.MUSIKIMALLING.DK

Daglig leder:

Chris Lykkegaard

la.chris.lyk@gmail.com / 23 28 19 14

MiM Bestyrelse:

Formand: Trine Aslaug Hansen (afgående)

Næstformand: Heidi Thomsen (afgående)

Kasserer: Steen Vang Petersen

Bestyrelsesmedlem / webansvarlig: Allan Stavensø Hansen